PIXABAY
novčanice
RASTE STUDENTSKI MINIMALAC Od iduće godine radi se za najmanje 29,30 kuna po satu
'Oduševljena sam, godinu i pol sam radila za studentski minimalac i znam kako je to', komenatira studentica Josipa Bajić
Minimalna studentska satnica iznosit će 29,30 kuna neto, i to od 1. siječnja 2022. godine, prema službenoj odluci Ministarstva znanosti i obrazovanja. Odluka, koju potpisuje ministar Radovan Fuchs, može se pronaći na njihovoj web stranici.
Trenutačna minimalna naknada za obavljanje studentskih poslova je 26,56 kuna.
"Oduševljena sam, godinu i pol sam radila za studentski minimalac i znam kako je to. Ove 2,74 kune više možda se nekome ne čine kao nešto posebno, ali stvarno mnogo znače", komentira studentica Josipa Bajić. Dodaje da će porast naknade biti "taman" za pokriti obroke koje si svaki dan mora kupiti za vrijeme posla.
Prema Zakonu o obavljanju studentskih poslova, minimalna naknada za studente izračunava se tako da se iznos minimalne bruto plaće u Hrvatskoj, sukladno posebnom propisu, podijeli sa 160. Minimalna bruto plaća od iduće godine iznosit će 4687,50 kuna.